Kupno nowego samochodu to niemal zawsze wielkie wydarzenie w rodzinie i niejednokrotnie w wybieraniu konkretnej marki czy modelu udział bierze dosłownie cała rodzina. Dzisiaj wiedza przeciętnego klienta na temat producentów i konkretnych modeli samochodów jest dużo szersza i wynika chociażby z tego, że w Internecie bardzo łatwo przychodzi znalezienie nie setek a tysięcy komentarzy oraz opinii na temat nie tylko firmy, ale bardzo konkretnych modeli czy nawet określonych silników. Zarówno laicy znajdą odpowiednią liczbę komentarzy napisanych przez innych laików zadowolonych lub rozgoryczonych działaniem danego modelu znanej marki jak i profesjonaliści nie będą mieli problemu ze znalezieniem bardzo wnikliwych i pełnych technicznego języka tekstów opisujących wady i zalety danej konstrukcji. Producenci nowoczesnych samochodów potrafią oczywiście umiejętnie dbać o swoją renomę, nie pozwalają zapomnieć o swoim istnieniu zalewając ciągle telewizje swoimi reklamami. Ale klienci mimo wszystko stają się coraz bardziej świadomi.
[Głosów:0 Średnia:0/5]