Sklepy osiedlowe prowadzone przez prywatnych przedsiębiorców bardzo często budowane są w oparciu o to, czego najczęściej nagle brakuje mieszkańcom osiedli i po co wpadają w ostatniej chwili do sklepu. Po obserwacji kilku dni robienia zakupów swoich klientów ocenić można bez pudła, czego potrzebują najbardziej i jakie marki najchętniej wybierają. W przypadku jednak wielkich sklepu wybieranie marek na półki to kwestia o wiele ważniejsza – ma ona bowiem wpływ także na to, jak sam sklep jest widziany przez ludzi robiących zakupy. Jeśli wszystkie produkty są bardzo słabe jakościowo a na półkach widać tylko nieznane nikomu marki, tworzone na zamówienie po bardzo niskich cenach, podobnie zaklasyfikowana zostanie marka całego sklepu. Jest to jednak dla sklepów świadomych swojego potencjału bardzo przydatny argument. Wiele sklepów wcale nie walczyło o liczebność klientów robiących zakupy a wyłącznie o ich zamożność. I stawiając na sklepowe półki przepełnione drogimi wyśmienitymi produktami udało im się stworzyć własną markę sklepu doskonale zaopatrzonego.

[Głosów:0    Średnia:0/5]