Telewizja, prasa i radio

Czy w dzisiejszych czasach, kiedy głównym medialnym narzędziem jest Internet, jest jeszcze miejsce na inne źródła informacji takie jak telewizja, prasa czy radio? Z pewnością tak, choć ich rola zmniejszyła się kosztem globalnej sieci. W szczególności Internet, w dużym stopniu został zaangażowany do działań marketingowych. Marketing internetowy, to szereg różnorakich procesów promocyjnych, których skuteczność jest niespotykanie duża. Oczywiście reklam prowadzona za pomocą innych metod również jest praktykowana, jednak współcześnie to właśnie Internet wziął na siebie największy ciężar działań marketingowych. Nawet najmniejsze przedsiębiorstwa, dzięki możliwościom jakie daje marketing internetowy, mogą zawalczyć o klienta na całym świecie i tym samym poszerzyć spektrum swojej działalności. Cała siła Internetu, jako narzędzia kształtowania marketingu, polega na tym, że trafia do największej liczby odbiorców, czyli potencjalnych klientów. Telewizja zazwyczaj oddziałuje jedynie na terenie jednego kraju, prasa i radio, często działa tylko lokalnie, natomiast marketing internetowy, może być nakierowany na globalne społeczeństwo internautów.

http://www.dzialaj.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]