Pojawiają się one w prasie czy w Internecie. Oprócz tego sprzedawcy, co raz częściej informują o nich w sklepie. Chcą oni, aby klient podczas zakupów poczuł się bezpiecznie, a także po to, by klient nabrał zaufania do nich i poczuł się bezpiecznie. Bo przecież skoro ktoś mówi otwarcie o możliwości reklamacji i tym podobnych sprawach, to z pewnością nie będzie chciał nas oszukać. Duże sklepy sieciowe w większości nie przejmują się ilością reklamowanych produktów. W skali roku sprzedają oni ich tyle, że spokojnie mogą pozwolić sobie na kilkadziesiąt zwrotów gotówki. Często przez to wolą zwrócić pieniądze i nie dopuścić do tego, by klient wszczął awanturę z pracownikiem sklepu. I tak nie stracą na tym zbyt dużo. Wszyscy sprzedawcy liczą się z różnymi kosztami, jakie muszą oni ponieść w trakcie swojej działalności. Mimo wszystko powinni oni przestrzegać prawa. Być może jeden klient, który robi zakupy w danym sklepie nie będzie w stanie samodzielnie ukarać danego sklepu, który postępuje nieuczciwie.
[Głosów:0 Średnia:0/5]