Na czym polega praca w reklamie

Na czym właściwie polega praca w reklamie. Istnieje wiele stereotypów i obiegowych przekonań, czym jest praca copywritera, a więc człowieka którego zawodem jest szeroko rozumiana reklama, jednak ogromna większość z nich albo nie ma żadnego związku z faktami, albo bazuje na uproszczeniach i braku sprawdzonej wiedzy.Najczęściej uważa się, że reklama i jej świat wyglądają mniej więcej tak, jak w popularnym serialu „Mad men“: piękne wnętrza, blichtr, wielkie interesy. Jednak ten obraz filmowy został stworzony w Ameryce, więc nawet jeśli przypiszemy mu jakąś wartość realistyczną to jest to realizm warunków amerykańskich, a nie polskich. W czym podobna jest polska reklama do realiów, jakie ukazuje nam amerykańskie kino serialowe. Z całą pewnością praca copywritera jest pracą w ciągłym napięciu, w nienormowanym wymiarze czasowym i ostatecznie bardzo różni się od tego, co zazwyczaj uważamy za pracę. Jednak na tym kończą się podobieństwa między amerykańską fikcją kinową a polską rzeczywistością zjawiska pt. reklama.

http://www.biznesdolnoslaski.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]