Odpowiednie wyposażenie jest kluczową sprawą dla komfortu hotelowych gości, oraz ma istotny wpływ na renomę miejsca. Dla odwiedzających ważne są także szczegóły, które bardzo wpływają na renomę hotelu. Zasadniczą sprawą jest oczywiście czystość i ład. Wszelkie uchybienia dotyczące higieny są całkowicie niedopuszczalne. Nikt nie poleci zajazdu w którym jest brudna pościel, nieodkurzona podłoga, a łazienka nie zachęca do skorzystania z niej.
Na opinię o hotelu bardzo wpływają serwowane tam posiłki. Nawet jeżeli restauracja hotelowa nie ma możliwości podawania dużego wyboru potraw, warto zadbać, aby produkty z których są przyrządzane dania charakteryzowała świeżość i wysoka jakość. Goście szczególnie doceniają możliwości jakie daje szwedzki stół, gdyż mogą dopasować skład swoich posiłków do upodobań, czy ewentualnych ograniczeń zdrowotnych.
Obsługa potrafi zdziałać wiele. Zarówno dobrego, jak i niestety złego. Pracownicy hotelu powinni charakteryzować się wysoką kulturą osobistą i umiejętnością szybkiego reagowania na nietypowe sytuacje. Dla personelu hotelowego niezwykle istotny jest także schludny i zadbany wygląd, gdyż to właśnie oni są wizytówką firmy. Starannie dobrana ekipa pracowników jest istotnym elementem stanowiącym o sukcesie w biznesie hotelarskim.
W dobrym hotelu starannie dobiera się wszystkie drobiazgi. Wyposażenie w ręczniki hotelowe sklep internetowy umożliwia od ręki. Można tam zamówić ręczniki z logo lub nazwą hotelu. Sklep internetowy pozwala także łatwo przejrzeć ofertę i wybrać najbardziej odpowiednie produkty. Pokrowce na krzesła producent zazwyczaj także sprzedaje za pośrednictwem internetu. Warto postawić na jednego wytwórcę tekstyliów hotelowych, gdyż łatwiej wtedy uzyskać korzystne rabaty.
Na co zwracają uwagę goście hotelowi
[Głosów:1 Średnia:1/5]