Kampanie reklamowe, z którymi mamy obecnie do czynienia możemy podzielić na dwa rodzaje. Po pierwsze starszego typu. Do których zaliczamy przede wszystkim reklamę prasowa, ulotki, plakaty reklamowe czy tradycyjne bilbordy. Drugim rodzajem kampanii reklamowych są te uznawane za bardziej nowoczesne. Do przekazania informacji o oferowanym, produkcie wykorzystywany jest przede wszystkim Internet, telewizja i radio. Co ważne  konkretnych oddziaływań, z których można skorzystać jest o wiele więcej niż w przypadku tradycyjnego rozwiązania. Firmy, które wykorzystują nowoczesne kampanie reklamowe mogą skorzystać z pozycjonowania, marketingu szeptanego, linków i tekstów sponsorowanych, banerów internetowych, świetlnych bilbordów, teledysku reklamowego czy tez różnorakich filmików promocyjnych umieszczanych na najróżniejszych stronach internetowych. Jeśli przedsiębiorca chce zdobyć dużą rzeszę wiernych klientów powinien przede wszystkim korzystać z nowoczesnych form marketingowych. Są one przede wszystkim skuteczniejsze i tańsze.

http://bpminteractive.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ