Reklama telewizyjna ma chyba w dalszym ciągu największy wpływ na odbiorców. Nawet osoby, którym się wydaje, że nie zwracają na nią uwagi, i starają się jej nie oglądać, to sytuacja ma się inaczej. Nawet w przerwach ulubionych programów, filmów czy seriali puszczane są reklamy, które oglądamy. Reklama telewizyjna jest typem reklamy, która jest wykorzystywana od wielu lat. Jest dość droga w porównaniu do innych przekazów medialnych, ale skuteczniejsza, i szybciej dociera do większej ilości osób. Firmy inwestujące w reklamę telewizyjna zazwyczaj są na rynku od wielu lat. Chcąc napędzić sobie klientów, decydują się na wszelkiego rodzaju reklamy, które wpływają znacznie na ich dynamiczniejszy rozwój. Oczywiście podczas kampanii reklamowych możemy wykorzystać np. systemy wystawiennicze, w tym stoiska degustacyjne. Jednak dotarcie do tysięcy albo milionów klientów w takich sytuacjach jest niemożliwe. W dobrych relacjach, i kampaniach zrzeszymy kilkudziesięciu lub kilkuset nowych odbiorców naszych usług czy produktów. Telewizja działa inaczej. Dlatego tez jest wykorzystywana znacznie częściej. Poza tym reklama internetowa, radiowa czy prasowa choć również działa na korzyść przedsiębiorców, to ma trochę mniejsze szanse powodzenia.

http://digiwall.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ