Obliczać procenty

W szkole podstawowej dzieci bardzo dużo się uczą. Czasami patrząc na program nauczania, ma się faktycznie wrażenie, że ta wiedza nie jest im niezbędna w życiu dorosłym. Już po kilku latach dorosłości wiemy czego mogliśmy się uczyć w szkole. Generalnie bardzo ciężko jest doradzić dzieciom na czym powinny się skupić, bo nie wiadomo, w którym kierunku ich życie się potoczy. Jednak warto pomyśleć, czego żałujemy najbardziej? Większość osób żałuje, że nie przykładało się do nauki języków obcych. Teraz, gdy są dorośli, nie jadą na wakacje, bo inwestują pieniądze w swoje kursy językowe. Dzięki nim zdobędą awans w firmie, bądź zmienią pracę na lepszą. Gdyby jednak lepiej uczyli się w szkole, mieli by lepszą pracę od samego początku. Warto też nauczyć się jak obliczać procenty. Często widać w centrach handlowych kłótnie przy kasach. Głównie mają one miejsca w czasie różnych wyprzedaży. Klienci, którzy lubią wyprzedaże aż za bardzo, często niestety nie potrafią obliczać procentów. Przez to właśnie powoduje się dziwne kłótnie na oczach wszystkich w centrum handlowym. Procenty nie są niczym trudnym, wystarczy poznać kilka zasad. Nawet jeżeli, ktoś nie pamięta tego ze szkoły, może bardzo szybko nauczyć się już dziś jak obliczać procenty. Wystarczy się troszeczkę skupić i wykonać kilka ważnych ćwiczeń. Ta umiejętność sprawdza się częściej niż ktokolwiek myślał. W niektórych miejscach pracy otrzymuje się prowizję, na przykład od sprzedanych produktów. Jeżeli od danych produktów otrzymuje się osiem procent prowizji, to wypadałoby wiedzieć ile to jest osiem procent od danej ceny. Dopiero po obliczeniu takiej kwoty i dodaniu jej do wynagrodzenia podstawowego, można pójść do szefa i oskarżać go o oszustwo. Jednak często się okazuje, że błędy matematyczne zdarzają się wszędzie. Dlatego koniecznie trzeba uważać w szkole na lekcjach matematyki i języka angielskiego bądź niemieckiego. Co druga dorosła osoba żałuje, że to właśnie z tych przedmiotów się nie przykładała, więc cierpi na tym ich kariera.

http://tubator.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]