Media telewizyjne od dawna szukały sposobu na to, żeby pokazywać jak najwięcej reklam. Nie można tego przecież robić legalnie bez przerwy, jeżeli chodzi o filmy. Ale przecież nikt nie zabroni telewizji reklamować wszystkiego co popadnie w programach telewizyjnych. Różnego rodzaju telewizyjne show pozwalają dzisiaj umiejscowić tak zwane lokowanie produktu. Inaczej takie lokowanie produktu można określić jako po prostu umiejscowienie jakiegoś produktu w programie telewizyjnym tak aby był on widoczny jak najczęściej a najlepiej bez przerwy. I właśnie dlatego taki product placement okazał się strzałem w dziesiątkę w ciągu ostatnich lat, jeżeli chodzi właśnie o reklamę. No bo każdy telewidz ma wrażenie, że ogląda program, w którym jest mało reklam, a tymczasem w jego podświadomości kodują się kolejne obrazy nowego proszku do prania czy nowoczesnych noży kuchennych. Takie produkty umieszczane są oczywiście za grube pieniądze a taki sposób reklamowania czegoś można zobaczyć również w filmach. Tylko nie każdy to zauważa albo tylko w podświadomości.

www.cyfraki.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ